Polsat kampanią wspiera jesienną ramówkę. A tam Doda i jej 12 kroków do miłości
Program "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia" promowany jest już na siatce wielkoformatowej naprzeciw Hali Koszyki w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Polsat wspiera kampanią reklamową pozycje ze swojej jesiennej ramówki. Kreacje kampanii Polsat przygotował z agencją Freundschaft, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect.
Polsat w kampanii koncentruje się głównie na promocji nowości (m.in. "Doda. 12 kroków do miłości", "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia") oraz kontynuacji programów i seriali nadawanych w prime time (m.in. "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami", "Twoja twarz brzmi znajomo", "Przyjaciółki").
O co chodzi w programie Dodą? Przeczytacie tu:"Reality show Dody ma znaleźć się w sobotnim prime time Polsatu"
Działania obejmą radio, prasę, kino, internet (w tym media społecznościowe), a także - od września - siatki wielkoformatowe i citylighty w największych miastach. Ale pierwsza siatka z promocją "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia" z Mateuszem Gesslerem naprzeciw Hali Koszyki w Warszawie pojawiła się na początku sierpnia.
Czytaj też: "Magia nagości" wraca do Zoom TV w połowie września
Kreacje kampanii Polsat przygotował z agencją Freundschaft, a za zakup mediów odpowiada agencja mediowa iProspect.
Czytaj też: O. Ludwik Wiśniewski w liście do Jarosława Kaczyńskiego: TVP zatruwa duszę narodu
(KOZ, 20.08.2022)