Natalia Szulc kieruje komunikacją wewnętrzną InPostu
![](/images/contents/photo_72279_1660713880_big.jpg)
Natalia Szulc ma ponad 15 lat doświadczenia w branży komunikacyjnej (fot. LinkedIn/Natalia Szulc)
Natalia Szulc objęła stanowisko group head of internal communications w operatorze logistycznym InPost.
Natalia Szulc przez ponad cztery lata pracowała w UPC Polska jako corporate communications manager. Wcześniej była w Unileverze i Leroy Merlin Polska, gdzie odpowiadała za strategiczną komunikację marek w Polsce i krajach bałtyckich.
W InPost Szulc odpowiada za komunikację wewnętrzną i współpracę między działami, w tym koordynację działań PR i sprzedażowych zapewniających rozwój firmy zarówno na rynku polskim, jak i w innych europejskich krajach.
Czytaj też: Zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works w kampanii udzielają wskazówek, jak wygrać
(KAP, 17.08.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)