TVP wyda ponad pół miliona zł na kampanię filmu "Orlęta. Grodno '39"
Film wejdzie do kin 9 września (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Euvic Media zakupi media dla Telewizji Polskiej na potrzeby kampanii reklamowej filmu fabularnego "Orlęta. Grodno '39".
Agencja zaproponowała w przetargu 540 tys. zł brutto. W postępowaniu rozpisanym przez TVP wzięły udział również Digital Bite i Public Management Adam Bąk. Telewizja zamierzała przeznaczyć 738 tys. zł.
W kampanii wykorzystane mają być m.in. sieć reklamowa Google Display Network, media społecznościowe (Facebook, Instagram), YouTube, portal Onet.pl i nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski.
Czytaj też: Agnieszka Burzyńska nie będzie już komentować polityki w "Fakcie" i Onecie
"Orlęta. Grodno '39" to produkcja o agresji wojsk sowieckich na Polskę we wrześniu 1939 roku. Film wejdzie do kin 9 września. TVP jest jego koproducentem i dystrybutorem.
(KOZ, 17.08.2022)