Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sąd we wrześniu zajmie się skargą na bezczynność KRRiT ws. koncesji dla TVN Siedem

Przedłużenie koncesji dla TVN Siedem zajęło KRRiT ponad rok (fot. Piotr Molęcki/East News)

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie we wrześniu zajmie się skargą TVN SA na bezczynność przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i przewlekłość postępowania w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN 24. 

WSA w Warszawie przekazał "Presserwisowi", że sprawa zostanie rozpoznana na posiedzeniu niejawnym we wtorek 13 września.

Przedłużenie koncesji dla TVN Siedem zajęło KRRiT ponad rok. Wniosek w tej sprawie nadawca stacji złożył 23 grudnia 2020 roku, a decyzja regulatora zapadła dopiero 18 lutego 2022 roku. Proces rekoncesyjny trwał tak długo, bo - jak tłumaczyła KRRiT - jej członkowie mieli wątpliwości co do struktury właścicielskiej TVN, nadawcy stacji.

Czytaj też: Prywatni nadawcy zwlekają z pozwem przeciwko Skarbowi Państwa za faworyzowanie TVP

TVN 7 awaryjnie zapewnił sobie holenderską koncesję, ale dzięki niej mógłby nadawać wyłącznie w kablówkach i na platformach satelitarnych, tracąc ok. 30 proc. widzów, odbierających sygnał wyłącznie naziemnie.

Pod koniec kwietnia 2022 roku Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie orzekł, że doszło do bezczynności Krajowej Rady w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN 24 (przewodniczący KRRiT wniósł skargę kasacyjną). Sąd odrzucił jednak skargę na przewlekłość postępowania, chociaż trwało ono 19 miesięcy.

Czytaj też: RMF FM i RMF Maxxx zwiększyły słuchalność w grupie 25-44 lat. Zetka i Eska zmniejszyły

(KOZ, 17.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.