Mikołaj Słomski zajmie się marketingiem gamingowym w Żabce

Mikołaj Słomski zajmuje się marketingiem gamingowym i grywalizacyjnym w sieci sklepów Żabka. Wcześniej pracował m.in. w TVN (fot. LinkedIn/Mikołaj Słomski)
Mikołaj Słomski awansował na stanowisko senior digital marketing & gaming specialist w sieci sklepów Żabka.
Słomski pracuje w Żabce od września 2018 roku, początkowo jako copywriter, a następnie jako digital content designer. W nowej roli będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii digitalowych, wsparcie kanałów w social mediach, tworzenie treści do aplikacji Żappka, tworzenie i koordynację strategii komunikacji wewnętrznej aplikacji, jak i przygotowanie działań promocyjnych w oparciu o gry komputerowe.
Czytaj też: Alfa Romeo partnerem kanału Roberta Makłowicza
Zanim rozpoczął pracę w sieci sklepów, Słomski był związany z agencjami: SportWin, Addicted2Fun i RiverWood Marketing. Wcześniej pracował jako dziennikarz w TVN.
(KAP, 12.08.2022)
