Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w lipcu wzrosło zainteresowanie serwisami regionalnymi. Wzrost we Wrocławiu

W lipcu serwis Naszemiasto.pl odwiedziło 9,20 mln internautów (screen Naszemiasto.pl)

W lipcu niemal wszystkie główne serwisy z informacjami lokalnymi i regionalnymi zanotowały wzrost liczby użytkowników w porównaniu z czerwcem. Największy miała Gazeta Wrocławska - prawie o 60 proc.

Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu serwis Naszemiasto.pl (Polska Press) odwiedziło 9,20 mln internautów (wzrost o 2,16 proc. w porównaniu z czerwcem 2022). Dalej w zestawieniu serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 8,35 mln (wzrost o 4,92 proc.), Se.pl (ZPR Media) - 5,73 mln (wzrost o 8,14 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 5,37 mln (wzrost o 5,96 proc.), Fakt.pl (RASP) - 5,36 mln (wzrost o 27,49 proc.), Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,79 mln (wzrost o 10,32 proc.), Gazeta Wrocławska - 2,58 mln (wzrost o 59,71 proc.), Gazeta Krakowska - 2,05 mln (wzrost o 38,31 proc.), Pomorska (Polska Press) - 2,03 mln (wzrost o 12,43 proc.) i
Wp.pl (Wirtualna Polska Media) - 1,97 mln (spadek o 10,99 proc.).

Spośród analizowanych serwisów internauci w maju najwięcej czasu spędzili w serwisie Trojmiasto.pl (14 min 6 s). Kolejne były: Onet.pl - 10 min 17 s, Fakt.pl - 6 min, Wyborcza.pl 4 min 54 s i Naszemiasto - 4 min 1 s.

Wszystkie serwisy były audytowane.

(BAE, 10.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.