Mediapanel: w lipcu wzrosło zainteresowanie serwisami regionalnymi. Wzrost we Wrocławiu
W lipcu serwis Naszemiasto.pl odwiedziło 9,20 mln internautów (screen Naszemiasto.pl)
W lipcu niemal wszystkie główne serwisy z informacjami lokalnymi i regionalnymi zanotowały wzrost liczby użytkowników w porównaniu z czerwcem. Największy miała Gazeta Wrocławska - prawie o 60 proc.
Jak wynika z badania Mediapanel, w lipcu serwis Naszemiasto.pl (Polska Press) odwiedziło 9,20 mln internautów (wzrost o 2,16 proc. w porównaniu z czerwcem 2022). Dalej w zestawieniu serwisów publikujących informacje lokalne i regionalne znalazły się: Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 8,35 mln (wzrost o 4,92 proc.), Se.pl (ZPR Media) - 5,73 mln (wzrost o 8,14 proc.), Wyborcza.pl (Agora) - 5,37 mln (wzrost o 5,96 proc.), Fakt.pl (RASP) - 5,36 mln (wzrost o 27,49 proc.), Trojmiasto.pl (Trojmiasto.pl) - 2,79 mln (wzrost o 10,32 proc.), Gazeta Wrocławska - 2,58 mln (wzrost o 59,71 proc.), Gazeta Krakowska - 2,05 mln (wzrost o 38,31 proc.), Pomorska (Polska Press) - 2,03 mln (wzrost o 12,43 proc.) i
Wp.pl (Wirtualna Polska Media) - 1,97 mln (spadek o 10,99 proc.).
Spośród analizowanych serwisów internauci w maju najwięcej czasu spędzili w serwisie Trojmiasto.pl (14 min 6 s). Kolejne były: Onet.pl - 10 min 17 s, Fakt.pl - 6 min, Wyborcza.pl 4 min 54 s i Naszemiasto - 4 min 1 s.
Wszystkie serwisy były audytowane.
(BAE, 10.08.2022)