Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył serwis tworzony przez połączone redakcje "Przeglądu Sportowego" i Onetu

Nowy serwis sportowy łączy dwie marki - Onet i "Przegląd Sportowy" (fot. materiały prasowe)

Ringier Axel Springer Polska uruchomił serwis Przegladsportowy.onet.pl. Piszą do niego dziennikarze redakcji powstałej z połączenia zespołów "Przeglądu Sportowego" i Onetu Sport.

Layout nowego serwisu ma podkreślać różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy. To nie tylko teksty i relacje na żywo, ale też dwa programy wideo i trzy podcasty. W sierpniu zadebiutują "Ikony sportu" - seria wywiadów z największymi sportowcami w historii oraz podcast, w którym Izabela Koprowiak i Piotr Żelazny co tydzień podsumują najważniejsze wydarzenia piłkarskie. Nowe programy wideo to „Sport & pieniądze” - finansowe ciekawostki dotyczące sportu i „Blisko sportu” - reportaże o problemach polskiego sportu.

Nowy serwis internetowy zrealizowany został na platformie wydawniczej Ring Publishing rozwijanej przez dział Ringier Axel Springer Tech. Na górze głównej strony Przegladsportowy.onet.pl prezentowane są materiały autorskie. Architektura serwisu porządkuje treści według najpopularniejszych dyscyplin sportowych, łatwo jest też znaleźć materiały poświęcone konkretnej lidze lub rozgrywkom. Ofertę uzupełniają terminarz i tabele dostępne z poziomu strony głównej serwisu oraz podstron "Przeglądu Sportowego" i Onetu.

Start serwisu wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i prasie oraz na nośnikach OOH, DOOH i w kinach. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do RASP. Kampanię pod hasłem #WszystkoDlaSportu przygotował dział marketingu i dział kreatywny wydawnictwa.

RASP połączył redakcje sportowe "PS" i Onetu w styczniu br. Szefem połączonej struktury został Jacek Stańczyk, wcześniej odpowiadający za internetowe serwisy sportowe RASP.

(BAE, 10.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.