Do dystrybucji trafił pierwszy numer bezpłatnego dwutygodnika „Wukadka”
Dwutygodnik o nakładzie 12 tys. egz. dostępny jest pociągach WKD oraz w kasach biletowych.(fot. materiały prasowe)
Dziś ukazał się pierwszy numer bezpłatnego dwutygodnika „Wukadka”, skierowanego do pasażerów warszawskiej kolei podmiejskiej WKD.
Jak mówi "Presserwisowi" Jan Domaniewski, redaktor naczelny tytułu, „Wukadka" - choć skupia się na informacjach lokalnych, ma być też alternatywą dla ogólnopolskich gazet płatnych. - Będziemy starali się przede wszystkim analizować istotne kwestie ogólnopolskie i globalne – zapowiada Domaniewski. W pierwszym numerze dwutygodnik publikuje m.in. analizy dotyczące wojny w Ukrainie oraz kryzysu energetycznego. - Jest również materiał o perturbacjach związanych z przejściem Roberta Lewandowskiego z Bayernu do FC Barcelony. Mamy też przygotowaną infografikę obrazującą, jak kieruje się kolejką WKD – opowiada Domaniewski.
Czytaj też: "Fakt", "Super Express" i "Gazeta Wyborcza" najlepiej sprzedającymi się dziennikami
Jak podkreśla, pasażerami kolejki są głównie osoby młode, wykształcone i ambitne. Dlatego też istotne miejsce w gazecie będą miały np. poradniki dotyczące funduszy europejskich i przedsiębiorczości.
Gazeta dystrybuowana w pociągu
Dwutygodnik o nakładzie 12 tys. egz. dostępny jest pociągach WKD oraz w kasach biletowych. Domaniewski podkreśla, że w miarę zacieśniania współpracy z reklamodawcami tytuł ma ambicje, by trafić do dystrybucji w urzędach gminy czy przychodniach. Zapowiada, że planuje do ośmiostronicowej gazety dodawać wkładki reklamowe.
Wydawcą „Wukadki” jest firma marketingowa Yes We Can. Materiały do tytułu pisze i redaguje Jan Domaniewski, ponieważ - jak tłumaczy - redakcja jest na razie w fazie rozwoju.
Czytaj też: Przemysław Rudzki odszedł z Newonce.sport
Jan Domaniewski wcześniej był m.in. wicenaczelnym dziennika "Fakt", a przedtem redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Stołecznej” i „Super Expressie”.
(MZD, 09.08.2022)