Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w firmie badawczej Gemius  |  Opłata reprograficzna a dziennikarze  |  Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do dystrybucji trafił pierwszy numer bezpłatnego dwutygodnika „Wukadka”

Dwutygodnik o nakładzie 12 tys. egz. dostępny jest pociągach WKD oraz w kasach biletowych.(fot. materiały prasowe)

Dziś ukazał się pierwszy numer bezpłatnego dwutygodnika „Wukadka”, skierowanego do pasażerów warszawskiej kolei podmiejskiej WKD.

Jak mówi "Presserwisowi" Jan Domaniewski, redaktor naczelny tytułu, „Wukadka" - choć skupia się na informacjach lokalnych, ma być też alternatywą dla ogólnopolskich gazet płatnych. - Będziemy starali się przede wszystkim analizować istotne kwestie ogólnopolskie i globalne – zapowiada Domaniewski. W pierwszym numerze dwutygodnik publikuje m.in. analizy dotyczące wojny w Ukrainie oraz kryzysu energetycznego. - Jest również materiał o perturbacjach związanych z przejściem Roberta Lewandowskiego z Bayernu do FC Barcelony. Mamy też przygotowaną infografikę obrazującą, jak kieruje się kolejką WKD – opowiada Domaniewski.

Czytaj też: "Fakt", "Super Express" i "Gazeta Wyborcza" najlepiej sprzedającymi się dziennikami

Jak podkreśla, pasażerami kolejki są głównie osoby młode, wykształcone i ambitne. Dlatego też istotne miejsce w gazecie będą miały np. poradniki dotyczące funduszy europejskich i przedsiębiorczości.

Gazeta dystrybuowana w pociągu

Dwutygodnik o nakładzie 12 tys. egz. dostępny jest pociągach WKD oraz w kasach biletowych. Domaniewski podkreśla, że w miarę zacieśniania współpracy z reklamodawcami tytuł ma ambicje, by trafić do dystrybucji w urzędach gminy czy przychodniach. Zapowiada, że planuje do ośmiostronicowej gazety dodawać wkładki reklamowe.

Wydawcą „Wukadki” jest firma marketingowa Yes We Can. Materiały do tytułu pisze i redaguje Jan Domaniewski, ponieważ - jak tłumaczy - redakcja jest na razie w fazie rozwoju.

Czytaj też: Przemysław Rudzki odszedł z Newonce.sport

Jan Domaniewski wcześniej był m.in. wicenaczelnym dziennika "Fakt", a przedtem redaktorem i dziennikarzem w „Gazecie Stołecznej” i „Super Expressie”.

(MZD, 09.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.