Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PBC: "Fakt", "Super Express" i "Gazeta Wyborcza" najlepiej sprzedającymi się dziennikami

"Fakt", Super Express" i "Gazeta Wyborcza" są liderami według parametru sprzedaż wydania drukowanego (fot. Pexels.com)

"Fakt" jest najlepiej sprzedającym się dziennikiem w Polsce - wynika z badania PBC. W drugim kwartale łączna sprzedaż egzemplarzowa – zarówno drukowanej, jak i internetowej wersji – wyniosła 140 529 egz. Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są gazety prawno-biznesowe.

Liderem największej sprzedaży wydania, czyli sumy sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydania) w II kwartale jest "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 140 529 egz. Kolejne są: "Super Express" (ZPR Media) z wynikiem 81 659 egz. i "Gazeta Wyborcza" (Agora) z wynikiem 48 328 egz. Te same tytuły są liderami również według parametru sprzedaż wydania drukowanego.

Czytaj też: Ryszard Rudnik po 38 latach odchodzi z "Nowej Trybuny Opolskiej"

Poza podium jest "Rzeczpospolita" (Gremi Media) - 34 022 egz., "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes) - 30 636 egz., "Gazeta Podatkowa" (GOFIN Wydawnictwo Podatkowe) - 21 140 egz., "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - 14 927 egz., "Puls Biznesu" (Bonnier Business) - 13 270 egz. i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) - 3 618 egz. 

Dzienniki biznesowe liderami sprzedaży e-wydań

Liderami sprzedaży e-wydań raportowanych w audycie PBC są gazety prawno-biznesowe: "Dziennik Gazeta Prawna" 16 740 egz., "Rzeczpospolita" 14 121 egz. i "Puls Biznesu" 10 185 egz. W tym segmencie dzienników udział e-wydań w ogólnej sprzedaży  jest bardzo wysoki: Puls Biznesu – 77 proc. sprzedanych egzemplarzy; Parkiet Gazeta Giełdy 60 proc., a Dziennik Gazeta Prawna 55 proc. 

Czytaj też: Materna o odejściu z Newsweeka: „Jeżeli będę zwalniał Redaktora Sekielskiego...”

W II kwartale 2022 roku rozpowszechniono w sumie 38 314 239 egz. wszystkich dzienników objętych audytem PBC, w postaci drukowanej i e-wydań (cyfrowych replik wydań drukowanych), w tym e-wydań było aż 3 913 044 (10 proc.).

(BAE, 09.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.