Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl
Marta Radziak-Kucharska jest związana z Gazeta.pl od 2018 roku (fot. materiały prasowe)
Na czele działu rozwoju marki Gazeta.pl stanęła Marta Radziak-Kucharska, od lat związana z Gazeta.pl. Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.
Do zadań działu, na czele którego stanęła właśnie Marta Radziak-Kucharska, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich.
Czytaj też: O Lisie w Trzódce w Tok FM. „Decyzja o zwolnieniu polityczna”. „Jak uratować komentatora?”
– Marta Radziak-Kucharska ma na koncie pracę przy tak ważnych dla Gazeta.pl akcjach, jak nagradzane „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki”, „Pomocnik dla rodziców i opiekunów nastolatków” we współpracy z PAH czy projekt „Polska Stories” serwisu Weekend.Gazeta.pl. Jestem przekonany, że pod jej kierownictwem dział rozwoju marki jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy branżę i wzmocni wizerunek Gazeta.pl jako medium, które angażuje się w zmianę świata na lepsze – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Marta Radziak-Kucharska jest związana z Gazeta.pl od 2018 roku. Od 2020 roku pracuje w dziale rozwoju marki, w którym dotychczas odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto i Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.
Czytaj też: Jak szefa KPRM przygotowywano do rozmowy z Piaseckim. Polityczny PR w mailach Dworczyka
(BAE, 05.08.2022)