Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piłkarski mecz Angielek z Niemkami w finale Euro zdobył rekordową widownię

Poprzednim najliczniej oglądanym meczem piłki nożnej kobiet była półfinałowa porażka Angielek z USA na Mistrzostwach Świata w 2019 roku (screen: YouTube/Sky News Australia)

Zwycięstwo Anglii po dogrywce nad Niemcami w finale piłkarskich Mistrzostw Europy kobiet w szczytowym momencie na antenie BBC One oglądało w Wielkiej Brytanii 17,4 mln widzów. Żaden program nie miał tam takiej widowni od początku 2022 roku.

Najchętniej oglądany w historii mecz piłkarski kobiet zebrał dodatkowo 5,9 mln widzów dzięki transmisjom w serwisie streamingowym BBC iPlayer i aplikacji BBC Sport.

Czytaj też: Piers Morgan na liście 39 Brytyjczyków z zakazem wjazdu do Rosji

Pod względem średniej widowni, 11 mln oglądających niedzielny finał ustępuje 13,1 mln widzów, którzy na początku czerwca obejrzeli transmisję z koncertu z okazji 70-lecia panowania królowej Elżbiety II. Jednak widownia meczu Angielek z Niemkami musiała być większa, ponieważ system oceny widowni BARB (Broadcasting Audience Research Board) nie obejmuje fanów, którzy oglądali spotkanie w pubach. 

Poprzednim najliczniej oglądanym meczem piłki nożnej kobiet była półfinałowa porażka Angielek z USA na Mistrzostwach Świata w 2019 roku. Wtedy naliczono 9 mln średniej widowni i 11,7 mln w szczytowym momencie.

Czytaj też: Państwowa Inspekcja Pracy nie potwierdziła zarzutów o mobbing w "Newsweeku". "Moje życie zamieniono w koszmar"

(MAC, 03.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.