Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań Sonko

Nowe opakowania są już dostępne w sklepach (fot. materiały prasowe)

Agencja HiBrands przeprowadziła redesign opakowań wszystkich produktów należącej do Oshee marki Sonko. Celem było uporządkowanie jej portfolio.

Obok zmiany identyfikacji na nowych opakowaniach pojawiły się również zdjęcia potraw, które mają stanowić inspirację dla kupujących. Celem identyfikacji jest zobrazowanie nowej strategii pozycjonowania marki, w której najważniejszym elementem tożsamości jest "pozytywna energia".

Czytaj też: Petsy z kampanią świadomościową dotyczącą porzucania psów

W identyfikacji poszczególnych kategorii wykorzystano zróżnicowane barwy, które mają ułatwić odnalezienie produktów na sklepowej półce. Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej można już znaleźć na sklepach.

(KAP, 29.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.