Škoda głównym partnerem kobiecego Tour de France
Škoda na potrzeby wydarzenia udostępnia organizatorom i zespołom flotę ponad 50 pojazdów
Škoda została głównym partnerem kobiecej edycji Tour de France - Tour de France Femmes avec ZWIFT. Marka na potrzeby wydarzenia udostępnia organizatorom i zespołom flotę ponad 50 pojazdów.
Firma sponsoruje także zieloną koszulkę liderki klasyfikacji punktowej. Do 31 lipca zawodniczki rywalizują na ośmiu etapach wyścigu, który w całości ma dystans 1029 kilometrów.
To pierwszy raz, kiedy kobiece Tour de France odbywa się w formie pełnoprawnej imprezy. Jednodniowy wyścig dla kobiet ostatnio był zorganizowany w ramach Tour de France w 1984 roku.
Jako główny partner wyścigu Škoda wydaje również własne tokeny (NFT). Ich liczba ograniczona jest do 30 na każdy etap. Osiem projektów opublikowanych na stronie Weareridinghistory.io stworzyła czeska artystka Ilona Polanska. Tokeny dla każdego nadchodzącego etapu będą również publikowane na koncie WeLoveCycling na Twitterze.
Marka samochodów Škoda po raz 19. z rzędu wspierała też męski Tour de France.
(MAC, 26.07.2022)