Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Wprost" i "Do Rzeczy" ogłasza kolejny przegląd opcji strategicznych

Poprzedni przegląd opcji strategicznych grupa – kontrolowana przez Michała M. Lisieckiego – ogłosiła trzy lata temu (fot. materiały prasowe)

Grupa PMPG Polskie Media, wydająca "Wprost" i tygodnik "Do Rzeczy", rozpoczęła kolejny przegląd opcji strategicznych – ogłosił jej zarząd. Kontrolujący PMPG Michał M. Lisiecki spodziewa się, że potrwa on co najmniej do końca 2022 roku. Spółka twierdzi, że rozważa wszystkie możliwe opcje, w tym pozyskanie inwestora, nabycie lub zbycie poszczególnych aktywów.

– Poprzedni przegląd opcji strategicznych (ogłoszony w sierpniu 2019 roku – przyp. red.) doprowadził nas do znaczących zmian w strukturze zarządczej grupy kapitałowej i jednoznacznego postawienia na media cyfrowe – wyjaśnia "Presserwisowi" Michał M. Lisiecki, większościowy akcjonariusz i członek rady nadzorczej PMPG Polskie Media.

PMPG w "sprzyjającym momencie rozwoju"

– W związku z obraną strategią dokonaliśmy skutecznej, całkowitej migracji dużej, tradycyjnej redakcji prasowej "Wprost" do całkowicie cyfrowego medium – informuje Lisiecki i jednocześnie zaznacza: – Podobne procesy zachodzą w redakcji "Do Rzeczy" – przy czym nie planujemy tu pozbywania się nośnika drukowanego.

Czytaj też: Polska Press bada zarzuty mobbingu w "Kurierze Lubelskim"

Ogłaszając w piątek przegląd opcji strategicznych, zarząd PMPG w raporcie bieżącym stwierdził, że grupa kapitałowa "znajduje się w sprzyjającym momencie rozwoju, aby rozważyć kolejne strategiczne kroki dla dalszego intensywnego rozwoju działalności".

Spółka zaznaczyła, że "na wstępnym etapie procesu rozważa wszystkie możliwe opcje strategiczne i wszystkie podda analizie, w tym pozyskanie inwestora, nabycie lub zbycie poszczególnych aktywów, wspólne przedsięwzięcie z innymi podmiotami".

Proces przeglądu co najmniej do końca roku

– Na dziś nie przesądzamy żadnego scenariusza rozwoju, natomiast rozpoczynając aktywne rozważania i rozmowy z potencjalnymi partnerami, jako spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, jesteśmy zobowiązani podać tę informację do wiadomości publicznej – tłumaczy Michał M. Lisiecki. – Spodziewam się, że proces przeglądu opcji strategicznych potrwa co najmniej do końca bieżącego roku – dodaje.

Czytaj też: Pierwsza jednopłciowa para w historii polskiego "Tańca z gwiazdami"

Grupa PMPG Polskie Media w pierwszym kwartale 2022 roku uzyskała 11 mln zł przychodów i 623 tys. zł zysku netto. Spółkę kontroluje Michał Lisiecki.

(KOZ, 25.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.