W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W social mediach już wiedzą, dlaczego Trzaskowski przegrał  |  "GW" i niespójność w liczbie prenumerat cyfrowych  |  Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w czerwcu większość serwisów technologicznych straciła użytkowników

W czerwcu serwis Play.google.pl odwiedziło 5,83 mln internautów (fot. Unsplash.com)

W czerwcu największy odpływ liczby użytkowników zanotował serwis Geekweek.interia.pl, który spadł o dwie pozycje w zestawieniu serwisów z kategorii Nauka i technologie. Wyprzedziły go Elektroda.pl,Tech.wp.pl i Dobreprogramy. Liderem zestawienia jest Play.google.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w czerwcu serwis Play.google.pl (Google) odwiedziło 5,83 mln internautów (bez zmian w porównaniu z majem). Dalej były: Telepolis.pl (Comperia) – 4,54 mln (spadek o 7,11 proc.), Komputerswiat.pl (Ringier Axel Springer Polska) – 4,47 mln (spadek o 14,34 proc.), Elektroda.pl (AspenCore) – 3,73 mln (spadek o 2,95 proc.), Tech.wp.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,61 mln (spadek o 7,75 proc.), Dobreprogramy.pl (Wirtualna Polska Holding) – 3,32 mln (wzrost o 11,34 proc.), Geekweek.interia.pl (GrupaPolsat-Interia) – 3,09 mln (spadek o 24,02 proc.), Benchmark.pl (Grupa Komputronik) – 2,73 mln (spadek o 14,01 proc.), Spidersweb.pl (Grupa Spider’s Web) – 2,66 mln (spadek o 10,09 proc.) i Gadzetomania.pl (Wirtualna Polska) – 2,35 mln (spadek o 20,94 proc.).

Najwięcej czasu internauci spędzali w serwisie Komputerswiat.pl – 7 min 18 s. Kolejne były: Tech.wp.pl – 6 min 54 s, Geekweek.interia.pl – 5 min 31 s, Spidersweb.pl – 4 min i Telepolis.pl – 3 min 34 s.

Czytaj też: Na Facebooku spędzamy ponad 16 godzin. Wciąż jest najpopularniejszy, a Twitter spada

Serwisy Play.google.com, Elektroda.pl, Telepolis.pl i Benchmark.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 25.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.