Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania internetu

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu serwisy tygodników ze spadkami. Najwięcej w dół Newsweek.pl

W czerwcu Wprost.pl odwiedziło 7,30 mln użytkowników (fot. Pexels.com)

Największy procentowy spadek liczby użytkowników spośród serwisów tygodników opinii zanotował Newsweek.pl. Liderem zestawienia pozostaje Wprost.pl.

Jak wynika z danych Mediapanel, w czerwcu Wprost.pl (PMPG Polskie Media) odwiedziło 7,30 mln użytkowników (spadek o 2,24 proc. w porównaniu z majem 2022). Dalej znalazły się: Dorzeczy.pl (Orle Pióro) – 3,88 mln (wzrost o 13,19 proc.), Newsweek (Ringier Axel Springer Polska) – 1,96 mln (spadek o 22,56 proc.), Polityka.pl (Polityka) – 1,18 mln (spadek o 15,58 proc.), Niedziela.pl (Instytut Niedziela) – 0,95 mln (spadek o 19,66 proc.), Tysol.pl (Tysol) – 0,87 mln (spadek o 0,85 proc.) i Gosc.pl (Instytut Gość Media) – 0,69 mln (wzrost o 26,95 proc.).
Najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Dorzeczy.pl – 8 min 50 s. Dalej były: Wprost.pl – 8 min 17 s, Wprost.pl – 6 min 44 s, Polityka.pl – 5 min 4 s, Newsweek.pl – 4 min 52 s.

Czytaj też: Minęło pół roku, a Rymanowski nie wysłał pozwu przeciwko Lisowi. Ale nie rezygnuje

Serwisy Gosc.pl i Niedziela.pl nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 22.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.