Magazyn „Newsweek Psychologia” ma swój profil na Facebooku i Instagramie
Magazyn "Newsweek Psychologia" wydawany jest co dwa miesiące (fot. materiały promocyjne)
Dwumiesięcznik „Newsweek Psychologia” stawia na obecność w mediach społecznościowych. Tytuł założył swój profil na Facebooku i Instagramie.
Magazyn wydawany przez Ringier Axel Springer zadebiutował w social mediach przy okazji premiery najnowszego numeru wydanego pod hasłem „Mikrokosmos dobrego związku”.
Nie tylko zapowiedzi
Jak mówi redaktorka naczelna tytułu Iwona Zabielska-Stadnik, profile "Newsweek Psychologia" będą prowadzone przez redakcyjny zespół w ścisłej współpracy z działem Newsweek Brand Extension.
Czytaj też: Minęło pół roku, a Rymanowski nie wysłał pozwu przeciwko Lisowi. Ale nie rezygnuje
– Na naszych profilach w mediach społecznościowych będziemy nie tylko zapowiadać i prezentować treści z wydań papierowych, ale także wprowadzimy nowe wątki – zaznacza Zabielska-Stadnik. – Postawimy na działania aktywizujące naszych czytelników: wydarzenia z udziałem ekspertów i inne inicjatywy, których do tej opory nie realizowaliśmy, ponieważ jesteśmy magazynem papierowym.
Na profilach magazynu "Newsweek Psychologia" będą również zamieszczane bieżące treści z tytułów "Newsweek Psychologia Dziecka", "Newsweek Psychologia Nastolatka" oraz z wydań specjalnych "Newsweek Psychologia".
Magazyn "Newsweek Psychologia" wydawany jest od maja 2015 roku. Magazyn został podzielony na cztery główne działy, które stanowią odzwierciedlenie czterech najważniejszych stref życia człowieka: osobistej (związki, seksualność, rodzicielstwo, rozwój), społecznej (zjawiska, które wspierają budowanie relacji), pracy (relacje pokoleniowe, postawy i motywacje, rozwój kompetencji) i zdrowia (wpływ kondycji psychicznej na zdrowie). Cena nowego numeru wynosi 17,99 zł.
Czytaj też: „Super Express” odświeżył serwis internetowy, ale nie cały
(MZD, 22.07.2022)