Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gala kabaretów i "Taniec z gwiazdami" najdroższe w sierpniowym cenniku Polsatu

Jesienią w "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" wystąpi m.in. Krzysztof Rutkowski (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Świętokrzyska Gala Kabaretowa i pierwszy odcinek jesiennej edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" są najwyżej wyceniane w cenniku reklamowym Polsatu na sierpień.

Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej, która odbędzie się w niedzielę 28 sierpnia, w ramach festiwalu Magiczne Zakończenie Wakacji, trzeba zapłacić 48,2 tys. zł – o 0,82 proc. mniej, niż w 2021 roku.

Czytaj też: Polsat jesienią z nowym sezonem "Świata według Kiepskich"

Z kolei ceny spotów przy pierwszym odcinku 13. edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami", który zostanie pokazany w poniedziałek 29 sierpnia, dochodzą do 41,5 tys. zł (o 35,18 proc. więcej).

Wśród najdroższych pozycji w sierpniowym cenniku Polsatu znalazły się również: koncert "Przeboje lata 30-lecia Polsatu i Radia Zet" z 27 sierpnia – do 39,8 tys. zł, Festiwal Weselnych Przebojów w Mrągowie z 12 sierpnia – do 39,6 tys. zł (o 1,25 proc. mniej) i pierwszy odcinek szóstej edycji "Ninja Warrior Polska" z 30 sierpnia – do 38 tys. zł (12,24 proc. mniej).

Czytaj też: Prezenterka "Wydarzeń" Agnieszka Mosór odeszła z Polsatu

(MNIE, 21.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.