Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: Netflix, HBO Max i Disney+ najpopularniejszymi serwisami VoD

W czerwcu serwis Netflixa odwiedziło 13,51 mln użytkowników (fot. Pexels.com)

W czerwcu Netflix był najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem VoD , tam też internauci spędzają najwięcej czasu. Disney+, który 14 czerwca zadebiutował w Polsce, znalazł się od razu na podium.

Jak wynika z danych badania Mediapanel, w czerwcu serwis Netflixa odwiedziło 13,51 mln użytkowników (wzrost o 0,54 proc. w porównaniu z majem br.). Dalej znalazły się: HBO Max - 4,42 mln (spadek o 5,75 proc.), Disney+ - 3,69 mln (w poprzednim miesiącu nie był brany pod uwagę w analizie), Player - 3,16 mln (spadek o 21,47 proc.), Cda.pl - 2,53 mln (spadek o 10,86 proc.), TVP - 2,46 mln (spadek o 7,30 proc.), Canal Plus - 2,41 mln (spadek o 24,28 proc.), Prime Video - 2,29 mln (wzrost o 27,51 proc.), Polsat Box GO - 2,20 mln (spadek 17,52 proc.), WP.pl - 2,04 mln (spadek o 2,25 proc.).

Czytaj też: W czerwcu spadła liczba użytkowników sklepów internetowych. Ale lider wciąż ten sam

Najwięcej czasu internauci spędzili na oglądaniu Netflixa - 5 godz. 17 min. Kolejne były: TVP - 3 godz. 9 min, Player - 2 godz. 9 min, Disney+ - 2 godz. 5 min, HBO Max - 1 godz. 46 min.

Tylko serwisy VoD Wirtualnej Polski i Player.pl są audytowane. Wyniki reszty serwisów są estymowane.

(BAE, 20.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.