Netflix wybrał Microsoft jako partnera do obsługi planowanej wersji z reklamami
Netflix trzyma miejsce na reklamę (fot. Unsplash.com/Alexander Shatov, Pixabay.com)
Netflix wybrał Microsoft jako partnera w zakresie technologii i sprzedaży do obsługi planowanej na jesień wersji serwisu zawierającej reklamy. Po tym ogłoszeniu akcje firmy wzrosły o 2 proc. i kosztują po 178,06 dol. za sztukę.
Platforma streamingowa po raz pierwszy w kwietniu informowała, że wprowadzi nową, tańszą wersję usługi, aby przyciągnąć więcej subskrybentów. Stało się to po ogłoszeniu wyników kwartalnych, gdy po raz pierwszy od dekady liczba użytkowników nie wzrosła, lecz spadła.
Czytaj też: Netflix przed wprowadzeniem reklam negocjuje umowy ze studiami filmowymi
Dyrektor operacyjny firmy Greg Peters napisał na firmowym blogu, że Netflix wybrał Microsoft ze względu na zdolność do innowacji, a także dbałość o ochronę prywatności użytkowników.
(MAC, 15.07.2022)