Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do sprzedaży trafił "Skarb Kibica", dodatek weekendowego "Przeglądu Sportowego"

Dodatek "Skarb Kibica" dostępny jest również w sprzedaży z dziennikiem "Fakt" (fot. materiały promocyjne)

Dziś wraz z weekendowym wydaniem „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer) do sprzedaży trafił „Skarb Kibica Ekstraklasa jesień 2022/23”.

Na 108 stronach dodatku, dostępnego również w sprzedaży z „Faktem”, czytelnicy znajdą kompletne kadry zespołów, zdjęcia grupowe drużyn, stroje na sezon 2022/23, a także transfery z realnymi wycenami.

Czytaj też: Nieżyjący dziennikarz "GW" oczyszczony z zarzutów o molestowanie. Wyrok prawomocny

Jak informuje Paweł Wołosik, zastępca redaktora naczelnego Przeglądu Sportowego Onet, „Skarb Kibica” jest bardziej przejrzysty dla odbiorców niż dotychczas dzięki infografikom o wszystkich klubach (m.in. cała historia drużyny na jednym wykresie), części statystycznej i zastosowaniu czytelniejszych oznaczeń.

Piątkowe wydanie „Przeglądu Sportowego” wraz ze dodatkiem kosztuje 9,99 zł. Obowiązuje ta sama cena w przypadku dodatku sprzedawanego razem z "Faktem". Cena regularna tego dziennika wynosi 2,99 zł, a "Przeglądu Sportowego" – 4 zł.

Redaktorami prowadzącymi dodatku są Marcin Dobosz i Robert Piątek, a za jego przygotowanie graficzne odpowiada Cezary Piotrowski.

Jak pisaliśmy wczoraj, Ringier Axel Springer Polska rezygnuje z cyklicznego wydawania "Przeglądu Sportowego" w soboty. Wydawnictwo wskazuje, że powodem rezygnacji z sobotnich wydań jest sytuacja na rynku logistyczno-dystrybucyjnym.

Czytaj też: "Przegląd Sportowy" nie będzie już wychodził w soboty

Według danych Polskiego Badania Czytelnictwa w pierwszym kwartale 2022 roku średnia sprzedaż wydań sobotnich "Przeglądu Sportowego" wyniosła 14 673 egzemplarzy. W 2021 roku było to 15 803 egz.

(MZD, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.