Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność RMF FM nadal powyżej 31 proc. Polskie Radio 24 z rekordem

Słuchalność RMF FM wzrosła z 29,2 proc. do 31,2 proc., a Radia Zet – z 12,6 proc. do 13,3 proc. (fot. Nadi Lindsay/Pexels.com)

W drugim kwartale 2022 roku wzrosła słuchalność RMF FM, Radia Zet i Jedynki. Rekordowy wynik osiągnęło Polskie Radio 24.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, wynika, że RMF FM zdobył 31,2 proc. udziału w czasie słuchania wobec 29,2 proc. w drugim kwartale 2021 roku. Słuchalność Radia Zet wzrosła z 12,6 proc. do 13,3 proc., a Programu I Polskiego Radia – z 4,5 proc. do 4,8 proc. Program III zanotował spadek z 2,2 proc. do 1,9 proc. Do Trójki zbliżyło się Polskie Radio 24, zwiększywszy udział z 0,6 proc. do 1,4 proc.

Czytaj też: Wydawca "Tygodnika Powszechnego" z niższymi przychodami. Rok 2021 zakończył na minusie

Najchętniej słuchaną rozgłośnią ponadregionalną pozostało Radio Vox FM z 3,2 proc. udziału (spadek z 3,6 proc.). Wyniki poprawiły natomiast: Tok FM – z 2,9 proc. do 3 proc. i Muzo FM – z 0,4 proc. do 0,6 proc. 

Liderem wśród sieci była Eska, ze słuchalnością zmniejszoną z 8,3 proc. do 7,2 proc. Słuchalność wzrosła Radiu Pogoda (z 0,8 proc. do 1 proc.) i Rock Radiu (z 0,4 proc. do 0,6 proc.).

Czytaj też: Telewizja Republika z dwucyfrowym wzrostem przychodów w 2021 roku

(KOZ, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.