Temat: programy telewizyjne

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

EBU rozszerza Konkurs Piosenki Eurowizji na Amerykę Łacińską

Konkurs rozszerza się z Europy na inne kontynenty

Europejska Unia Nadawców (EBU) planuje rozpowszechnić markę Konkursu Piosenki Eurowizji na Amerykę Łacińską.

Konkurs Piosenki Eurowizji Ameryki Łacińskiej zostanie wyprodukowany przez Christera Björkmana z Voxovation, Andersa Lenhoffa, Olę Melziga, Petera Settmana i Grega Lipstone'a, producentów Konkursu Piosenki Amerykańskiej i Konkursu Piosenki Eurowizji w Kanadzie.

Czytaj też: Komisja Europejska: dziennikarze w Polsce są zastraszani poprzez wytaczanie im procesów

Według EBU marka wygenerowała ponad 75 mln widzów w serwisie YouTube w 232 krajach, przy czym Ameryka Łacińska należy do najbardziej podatnych. Największą popularnością wśród krajów, w których konkurs nie jest przeprowadzany, cieszył się w Argentynie, Brazylii, Chile i Meksyku.

Producenci rozpoczną teraz poszukiwania miasta gospodarza Konkursu Piosenki Eurowizji Ameryka Łacińska (Eurovision Song Contest Latin America).

Wiosną tego roku odbyła się premierowa edycja American Song Contest. Wzięli w niej udział wokaliści z 50 stanów i sześciu terytoriów zależnych Stanów Zjednoczonych. Podobny konkurs wystartuje w przyszłym roku w Kanadzie.

Czytaj też: Nieżyjący dziennikarz "GW" oczyszczony z zarzutów o molestowanie. Wyrok prawomocny

(MAC, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.