Marka Bugatti wjeżdża do Polski
Grupa Pietrzak od 25 lat zajmuje się sprzedażą samochodów (fot. materiały prasowe)
Samochodowa marka Bugatti oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce. Pierwszy showroom i serwis firmy powstanie w Katowicach, a odpowiedzialna za jego stworzenie będzie Grupa Pietrzak.
Karolina Szulecka została dyrektorką marketingową Bugatti Polska, a Marta Wyczyńska objęła stanowisko brand manager. Szulecka jest związana z Grupą Pietrzak od sześciu lat i jest odpowiedzialna za działania marketingowe marek Maserati, Ferrari oraz Pagani.
Czytaj też: Havas Media i Saatchi & Saatchi promują nową markę kaw JDE
Wyczyńska przez ponad pięć lat była związana jako producentka z newonce.media, zajmowała się też marketingiem zabawek dla dzieci marki Laloushka. Teraz będzie odpowiedzialna za działania reklamowe marki Bugatti.
Najtańszym dostępnym modelem marki jest Bugatti Veyron, który kosztuje 1,9 mln euro.
Czytaj też: Bierz tyle urlopu, ile chcesz. Warszawska Agencja Spicy Mobile wprowadziła nielimitowany płatny urlop
(KAP, 14.07.2022)