Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył nabór zgłoszeń do 20. edycji Złotych Spinaczy

W tym roku powstała nowa kategoria konkursowa dotycząca projektów tworzonych w celu wsparcia Ukrainy (fot. materiały prasowe)

Do 9 września potrwa nabór zgłoszeń do 20. edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze.

Do tegorocznej edycji, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy - do 8 sierpnia, drugi - do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września tego roku.

W ramach konkursu Złote Spinacze przyznane zostaną nagrody w 35 kategoriach. Kampanie i projekty realizowane na terenie Polski mogą zgłaszać zarówno agencje, firmy, jak i osoby prawne, instytucje państwowe i szkoły. W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR na rzecz wsparcia Ukrainy. Mogą to być zarówno działania realizowane samodzielnie lub we współpracy z NGO obejmujące m.in. walkę z dezinformacją, organizację zbiórek czy mobilizację wolontariuszy wspierających uchodźców.

Wzór formularza zgłoszeniowego i regulamin znajdują się na stronie Zlotespinacze.pl.

Dla osób zainteresowanych zgłoszeniami ZFPR organizuje spotkanie, podczas którego przedstawiony zostanie regulamin, formularz zgłoszeniowy, jak i kryteria oceny projektów oraz zasady dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie Zlotespinacze.conrego.com.

Zwycięzców i laureatów 20. edycji Złotych Spinaczy poznamy na gali, która została zaplanowana na 2 grudnia 2022 r.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, a jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Patronem konkursu jest magazyn "Press".

(KAP, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.