Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pamela Gintowt-Juchniewicz awansowała na senior brand manager w PlayStation

Pamela Gintowt-Juchniewicz będzie odpowiedzialna m.in. za promocję rozszerzonej oferty subskrypcyjnej PlayStation Plus (fot. materiały prasowe)

Pamela Gintowt-Juchniewicz awansowała na stanowisko senior brand manager w PlayStation. Będzie m.in. prowadzić działania promocyjne tytułów tworzonych i wydawanych na konsole PlayStation w Polsce.

Do PlayStation dołączyła w 2017 roku. Była odpowiedzialna m.in. za integrację z lokalnym markami i partnerami związanymi z należącą do Sony spółką. W nowej roli odpowiada za nadzorowanie i prowadzenie działań marketingowych mających na celu promocję najnowszej konsoli firmy – PlayStation 5, jak i gier tworzonych przez deweloperów wewnętrznych i zewnętrznych. 

Czytaj też: Michał Rozpendowski odpowiedzialny za marketing Epic Games na rynkach CEE

Pamela Gintowt-Juchniewicz będzie blisko współpracować z globalnym zespołem marketingowym marki w celu tworzenia zintegrowanych kampanii marketingowych, w tym streamingów, działań PR, CRM i sprzedażowych.

(KAP, 11.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.