Michał Rozpendowski odpowiedzialny za marketing Epic Games na rynkach CEE
![](/images/contents/photo_71663_1657264770_big.jpg)
Michał Rozpendowski odpowiada m.in. za marketing gier tworzonych przez Epic Games (fot. materiały prasowe)
Michał Rozpendowski dołączył do agencji Galaktus PR, która prowadzi działania promocyjne producenta i dystrybutora gier Epic Games. Będzie odpowiadał za działania marketingowe Epica w Polsce i innych krajach Europy Centralnej i Wschodniej.
Dla Rozpendowskiego to powrót do Galaktus PR, w której pracował jako senior PR specialist od kwietnia 2016 do stycznia 2018 roku. Ostatnie cztery lata spędził w firmie produkującej sprzęt komputerowy Corsair, gdzie odpowiadał za działania PR, online marketing, kontakt z fanami poprzez social media oraz współpracę z influencerami na terenie Europy Wschodniej.
W nowej pracy Rozpendowski zajmie się działaniami promującymi zarówno gry należące do Epic Games (takie jak "Fortnite", "Fall Guys: Ultimate Knockout" czy "Rocket League"), jak i akcjami marketingowymi Epic Games Store. Ma też odpowiadać za współpracę z influencerami.
(KAP, 08.07.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)