Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięczniki kobiece Bauera walczą o prenumeratorki

Według Polskiego Badania Czytelnictwa w pierwszym kwartale 2022 roku "Twój Styl" był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem luksusowym (fot. Pixabay.com/kconcha)

Miesięczniki wydawnictwa Bauer kuszą promocjami, które mają zachęcić czytelniczki i czytelników do zamówienia rocznej prenumeraty. Niektóre tytuły oferują dostawę do domu gratis.

Magazyn "Pani” ma trzy opcje prenumeraty do wyboru: podstawową (12 wydań miesięcznika za 89 zł), rozszerzoną (12 wydań z salaterką marki Rosenthal za 99 zł) oraz ofertę łączoną z "Twoim Stylem” (po 12 wydań "Pani” i "Twojego Stylu” za 169 zł rocznie). W przypadku "Twojego Stylu" zaś mamy do czynienia z podobną ofertą, z tą różnicą, że prenumerata podstawowa tego tytułu kosztuje 99 zł, a rozszerzona – 119 zł.

Czytaj też: Rośnie sprzedaż książek, choć papier drożeje

"Poradnik Domowy” oferuje roczną prenumeratę za 77,87 zł. W skład oferty wchodzi 12 wydań miesięcznika, magazyn kulinarny i kalendarz ścienny. Prenumerata bez magazynu kulinarnego kosztuje 42,77 zł. Oferta ważna jest do 20 lipca.

Miesięcznik "Olivia" oferuje z kolei 12 numerów magazynu za 39,90 zł, co oznacza, że czytelnicy otrzymują de facto dwa numery gratis.

Według Polskiego Badania Czytelnictwa w pierwszym kwartale 2022 roku "Twój Styl" był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem luksusowym – ten tytuł rozchodził się średnio w 92 654 egz. Z kolei "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) sprzedawało średnio 91 311 egz.

Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera

"Wysokie Obcasy Extra" (Agora) rozchodziły się średnio w 47 680 egz., "Pani" (Wydawnictwo Bauer) – 33 466 egz., "Elle" (Burda Media Polska) – 23 182 egz., a "Glamour" (Burda Media Polska) – 14 535 egz.

(MZD, 10.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.