Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Proces wyboru operatora MUX 5  |  Head of product marketing we Freedom  |  Gazeta.pl ma nową radę nadzorczą  |  Polsat rozważa emisję polskiej wersji popularnego teleturnieju  |  TTV kontynuuje "Kanapowczynie" – ale w nowej odsłonie  |  Serwis Meczyki.pl  |  Play z podwyżkami  |  TikTok najważniejszym źródłem informacji o wyborach dla młodych  |  Raport o wolności mediów w Europie  |  PHD zrealizował kampanię  |  Awans w Booksy  |  Dyrektorka w Starcomie  |  Trump ogranicza finansowanie publicznych stacji NPR i PBS  |  Apel zagranicznych dziennikarzy do Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile wprowadził do oferty pakiety z kanałami telewizyjnymi

Usługa telewizyjna jest sprzedawana tylko łącznie z internetem światłowodowym od T-Mobile (fot. Pixabay.com)

Sieć T-Mobile ruszyła z pakietem usług Magenta Dom, w ramach którego można zyskać dostęp do pakietów zawierających łącznie 130 kanałów telewizyjnych. Do tej pory T-Mobile nie miał własnych ze stacjami tv.

Usługa telewizyjna jest sprzedawana tylko łącznie z internetem światłowodowym od T-Mobile. Telewizję można oglądać na podłączonym do internetu światłowodowego dekoderze oraz poprzez aplikację mobilną, na trzech urządzeniach jednocześnie. Jak tłumaczy T-Mobile, oferta powstała w oparciu o analizy opinii klientów, którzy sami wskazywali, jakie kanały są dla nich istotne.

Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera

W ramach oferty za 95 zł miesięcznie klient uzyskuje abonament komórkowy, internet światłowodowy i telewizję. Z kolei cena zestawu bez abonamentu komórkowego to 70 zł miesięcznie. Przez rok, w ramach promocji, można oglądać kanały z najbogatszego pakietu L, a później oferta topnieje do podstawowego pakietu S, do którego można dokupywać pakiet M lub L.

Podstawowy pakiet, dostępny w cenie zestawu, to pakiet S (z 60 stacjami). Zawiera on m.in. naziemne kanały Polsatu, TVP i TVN oraz np. Fox, Nickelodeon czy Da Vinci. Pakiet M ze 110 kanałami to koszt 25 zł miesięcznie po okresie promocyjnym. W jego składzie są np. TVN 24, TVN 24 BiS, Polsat Sport czy TVN Turbo. Z kolei pakiet L ze 130 stacjami, składający się m.in. z kanałów HBO i Eleven Sports, to koszt 50 zł miesięcznie po okresie promocyjnym.

Czytaj też: "Dzień dobry TVN" w tygodniu wróci później niż rok temu

Wcześniej w ofercie T-Mobile telewizja była dostępna tylko poprzez zewnętrzne pakiety, np. Player.pl czy dawną ofertę Ipli (obecnie Polsat Box Go).

Podobne pakiety jak T-Mobile, łączące w sobie ofertę internetową i telewizyjną, oferują też np. Polsat Box i Plus, Play i UPC Polska czy Orange Polska.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(MNIE, 09.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.