Mediapanel: w maju Grupa Agora przed Polska Press. Liderem wśród wydawców – Google
Serwisy Grupy Agora odwiedziło w czerwcu 17,9 mln użytkowników (fot. Piotr Molecki/East News)
Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w czerwcu liderem wśród wydawców był niezmiennie Google. Grupa Polska Press spadła o dwie pozycje, wyprzedziły ją Grupa Agora i Grupa OLX.
Serwisy Grupy Google odwiedziło w czerwcu 28,86 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa YouTube – 26,68 mln, Facebook.com – 22,63 mln, Grupa Allegro – 22,46 mln, Grupa Wirtualna Polska – 21,99 mln, Grupa Ringier Axel Springer Polska – 21,51 mln, Grupa Polsat-Interia – 20,4 mln, Grupa Agora – 17,9 mln, Grupa OLX – 17,68 mln i Grupa Polska Press – 17,56 mln.
Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera
W rankingu domen w czerwcu liderem była strona Google.com, która miała 27,88 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com – 22,63 mln, Youtube.com – 22,3 mln, Allegro.pl – 17,87 mln, Wp.pl – 17,44 mln, Onet.pl – 16,98 mln, Interia.pl – 15,22 mln, Wikipedia.org – 13,41 mln, O2.pl – 12,23 mln i Gazeta.pl – 13,04 mln.
Najwięcej czasu w czerwcu polscy internauci spędzili na stronie Youtube.com – 6 godz. 40 min. Kolejne były: Facebook.com – 4 godz. 6 min, Google.com – 1 godz. 52 min, Wp.pl – 1 godz. 47 min, Onet.pl – 1 godz. 38 min i Allegro – 1 godz. 4 min.
W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 11,25 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade – 2,84 mln, WP Poczta – 1,74 mln, Nowa Poczta Interia – 1,18 mln, Player – 1,12 mln, Poczta O2 – 0,97 mln, Poczta Onet – 0,74 mln, OpenFM mobile – 0,71 mln, TVP Sport – 0,66 mln, TVP VoD – 0,49 mln.
W czerwcu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,4 mln osób.
(BAE, 09.07.2022)