Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spoty Aflofarmu – największego reklamodawcy – ponownie w rozgłośniach Grupy RMF

Reklam firmy farmaceutycznej Aflofarm – której prezesem jest Jacek Furman (na zdjęciu) – w radiach Grupy RMF nie było od lutego 2022 roku (screen YouTube.com/EY Polska)

Do stacji Grupy RMF po kilku miesiącach wróciły reklamy firmy farmaceutycznej Aflofarm.

– Udało nam się porozumieć z największym reklamodawcą na rynku – potwierdza Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. – Obie strony jak zawsze konstruktywnie szukały dobrego dla nich rozwiązania i ostatecznie udało je się znaleźć. W negocjacjach zawsze jest miejsce na rozmowy, gdy nadchodzi na nie dobry dla stron moment – tłumaczy Ramza.

Czytaj też: Państwowa Inspekcja Pracy nie stwierdziła mobbingu w Radiu Łódź

Dodaje, że Grupa RMF ceni sobie współpracę z Aflofarmem. – To klient wymagający, ale stabilny i wiarygodny od wielu lat, a co najważniejsze, bardzo doceniający siłę radia jako medium reklamowego – przyznaje.

Grupa RMF nie emitowała reklam Aflofarmu od lutego 2022 roku. Tomasz Ramza tłumaczył nam wiosną, że oczekiwania, które przedstawił reklamodawca, były niemożliwe do zrealizowania.

Spotów Aflofarmu cały czas nie ma w rozgłośniach Grupy ZPR Media.

Farmaceutyczny Aflofarm jest największym reklamodawcą na rynku. Jak wynika z danych firmy Kantar, w 2021 roku cennikowa wartość reklam Aflofarmu w radiu wyniosła 1 mld zł (w tym 279 mln zł w stacjach Grupy RMF), a od stycznia do maja 2022 roku – 433 mln zł. Z kolei – według cennikowych danych Nielsen Media – na reklamę w telewizji firma przeznaczyła w 2021 roku 1,5 mld zł.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(KOZ, 08.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.