Spoty Aflofarmu – największego reklamodawcy – ponownie w rozgłośniach Grupy RMF
Reklam firmy farmaceutycznej Aflofarm – której prezesem jest Jacek Furman (na zdjęciu) – w radiach Grupy RMF nie było od lutego 2022 roku (screen YouTube.com/EY Polska)
Do stacji Grupy RMF po kilku miesiącach wróciły reklamy firmy farmaceutycznej Aflofarm.
– Udało nam się porozumieć z największym reklamodawcą na rynku – potwierdza Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. – Obie strony jak zawsze konstruktywnie szukały dobrego dla nich rozwiązania i ostatecznie udało je się znaleźć. W negocjacjach zawsze jest miejsce na rozmowy, gdy nadchodzi na nie dobry dla stron moment – tłumaczy Ramza.
Czytaj też: Państwowa Inspekcja Pracy nie stwierdziła mobbingu w Radiu Łódź
Dodaje, że Grupa RMF ceni sobie współpracę z Aflofarmem. – To klient wymagający, ale stabilny i wiarygodny od wielu lat, a co najważniejsze, bardzo doceniający siłę radia jako medium reklamowego – przyznaje.
Grupa RMF nie emitowała reklam Aflofarmu od lutego 2022 roku. Tomasz Ramza tłumaczył nam wiosną, że oczekiwania, które przedstawił reklamodawca, były niemożliwe do zrealizowania.
Spotów Aflofarmu cały czas nie ma w rozgłośniach Grupy ZPR Media.
Farmaceutyczny Aflofarm jest największym reklamodawcą na rynku. Jak wynika z danych firmy Kantar, w 2021 roku cennikowa wartość reklam Aflofarmu w radiu wyniosła 1 mld zł (w tym 279 mln zł w stacjach Grupy RMF), a od stycznia do maja 2022 roku – 433 mln zł. Z kolei – według cennikowych danych Nielsen Media – na reklamę w telewizji firma przeznaczyła w 2021 roku 1,5 mld zł.
(KOZ, 08.07.2022)