Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arkadiusz Krokowski szefem digitalu Play i UPC

Krokowski dołączył do UPC w 2016 roku (fot. LinkedIn/Arkadiusz Krokowski)

Arkadiusz Krokowski awansował w strukturach spółki P4 – został digital directorem marki telekomunikacyjnej Play i dostawcy usług telewizyjnych UPC Polska.

Krokowski jest związany z UPC Polska od kwietnia 2016 roku, początkowo jako online marketing manager, a później online director. Specjalista pozostał na swoim stanowisku po przejęciu UPC przez P4, do którego doszło we wrześniu 2021 roku. W nowej roli jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe i marketingowe dla obu marek należących do P4.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

Krokowski ma niemalże 25 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Pracował m.in. dla Netii, Verlag Dashofer i Tchibo.

(KAP, 08.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.