Player.pl bez "Mody na sukces", ale m.in. z CNN, Cinemax i Warner TV
Od jesieni w Player.pl nie będzie już jednak nowych odcinków amerykańskiego serialu obyczajowego "Moda na sukces" (fot. materiały prasowe)
Do oferty Player.pl dołączyły kanały: CNN, Warner TV, Boomerang, Cartoon Network, Cinemax i Cinemax 2 (wszystkie z grupy Warner Bros. Discovery) oraz Romance TV (Mainstream Networks). Z propozycji serwisu zniknie natomiast serial "Moda na sukces", do którego prawa przejmuje Red Go (Red Carpet Media Group).
Nowe stacje weszły w skład oferty "Player (bez reklam) + kanały tv". Poszerzenie biblioteki telewizyjnej to pierwsza wspólna oferta kontentowa po połączeniu Discovery z Warner Media i powstaniu Warner Bros. Discovery w Polsce (Player.pl jest jego częścią).
Czytaj też: 10,8 mln użytkowników płatnej telewizji w Polsce, Cyfrowy Polsat z największym udziałem w rynku
Od jesieni w Player.pl nie będzie już jednak nowych odcinków amerykańskiego serialu obyczajowego "Moda na sukces". Trafią one do konkurencyjnej platformy Red Go, która ruszyła w czerwcu.
"Moda na sukces" dostępna dla polskich odbiorców
Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group, właściciela Red Go, tłumaczy, że serwis będzie kontynuował emisję serialu po Player.pl. Żadne odcinki nie zostaną więc pominięte. - Celujemy najpierw w VOD, a dopiero potem w anteny telewizyjne - mówi. Do Red Carpet Media Group należą stacje Red Carpet TV i RedTop TV.
Czytaj też: "Fakty" liderem programów informacyjnych w pierwszym półroczu. Zyskały tylko "Wydarzenia"
Do grudnia 2014 roku "Moda na sukces" była pokazywana w TVP 1. Z kolei Player.pl pokazuje ją od 2015 roku. W 2016 i 2017 roku serial emitowała też Nowa TV, a w 2021 roku Antena HD. Obie stacje zrezygnowały jednak z pokazywania nowych odcinków.
(MNIE, 07.07.2022)