Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redesign Newsweek.pl poszedł zdecydowanie w dobrą stronę

Konrad Dziejarski (fot. materiały prasowe)

Serwis "Newsweeka" jest inspirowany jego papierową wersją. Mamy wrażenie, że czytamy medium drukowane, dzięki różnym zabiegom w interfejsie użytkownika - ocenia nową odsłonę Newsweek.pl Konrad Dziejarski, product design leader w Artegence.

Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej jest bardzo dobre. Jestem fanem rozwiązań, które nawiązują do tego, czym dany podmiot jest w świecie offline. Serwis "Newsweeka" jest inspirowany jego papierową wersją. Mamy wrażenie, że czytamy medium drukowane, dzięki różnym zabiegom w interfejsie użytkownika.

Użytkownik, wchodząc na stronę główną, nie czuje się przytłoczony dużą liczbą artykułów, które walczą ze sobą o uwagę. Architektura informacji jest dobrze przemyślana, dzięki czemu wiemy, co redaktorzy chcą, abyśmy przeczytali najpierw, a co później.

W portalu można znaleźć bardzo zróżnicowane treści - od najprostszych artykułów, poprzez ekskluzywne i bogate w zdjęcia felietony po wszelkiego rodzaju kontent multimedialny. Niezależnie od tego, co akurat przeglądamy – czyta lub ogląda się to dobrze na każdym urządzeniu.

Duży plus za wersje audio dostępnych artykułów. Widać, że zespół UX odrobił tutaj pracę domową. Użytkownicy, którzy robią sobie poranną prasówkę w komunikacji miejskiej, będą na pewno zadowoleni, bo nie zawsze jest w niej możliwość, żeby wyciągnąć telefon i czytać.

Na uwagę zasługuje również zawsze dostępna nawigacja, która pozwala sprawnie poruszać się po całej strukturze portalu. W wersji mobilnej pewnie zrobiłbym to trochę inaczej, ale to nie zmienia faktu, że nawigowanie jest wygodne i nie sprawia mi większych problemów. To tylko pokazuje, że redesign Newsweek.pl poszedł zdecydowanie w dobrą stronę.

Konrad Dziejarski, product design leader w Artegence

Więcej o nowej odsłonie Newsweek.pl

(06.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.