Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redesign Newsweek.pl poszedł zdecydowanie w dobrą stronę

Konrad Dziejarski (fot. materiały prasowe)

Serwis "Newsweeka" jest inspirowany jego papierową wersją. Mamy wrażenie, że czytamy medium drukowane, dzięki różnym zabiegom w interfejsie użytkownika - ocenia nową odsłonę Newsweek.pl Konrad Dziejarski, product design leader w Artegence.

Pierwsze wrażenie po wejściu na stronę zarówno w wersji desktopowej, jak i mobilnej jest bardzo dobre. Jestem fanem rozwiązań, które nawiązują do tego, czym dany podmiot jest w świecie offline. Serwis "Newsweeka" jest inspirowany jego papierową wersją. Mamy wrażenie, że czytamy medium drukowane, dzięki różnym zabiegom w interfejsie użytkownika.

Użytkownik, wchodząc na stronę główną, nie czuje się przytłoczony dużą liczbą artykułów, które walczą ze sobą o uwagę. Architektura informacji jest dobrze przemyślana, dzięki czemu wiemy, co redaktorzy chcą, abyśmy przeczytali najpierw, a co później.

W portalu można znaleźć bardzo zróżnicowane treści - od najprostszych artykułów, poprzez ekskluzywne i bogate w zdjęcia felietony po wszelkiego rodzaju kontent multimedialny. Niezależnie od tego, co akurat przeglądamy – czyta lub ogląda się to dobrze na każdym urządzeniu.

Duży plus za wersje audio dostępnych artykułów. Widać, że zespół UX odrobił tutaj pracę domową. Użytkownicy, którzy robią sobie poranną prasówkę w komunikacji miejskiej, będą na pewno zadowoleni, bo nie zawsze jest w niej możliwość, żeby wyciągnąć telefon i czytać.

Na uwagę zasługuje również zawsze dostępna nawigacja, która pozwala sprawnie poruszać się po całej strukturze portalu. W wersji mobilnej pewnie zrobiłbym to trochę inaczej, ale to nie zmienia faktu, że nawigowanie jest wygodne i nie sprawia mi większych problemów. To tylko pokazuje, że redesign Newsweek.pl poszedł zdecydowanie w dobrą stronę.

Konrad Dziejarski, product design leader w Artegence

Więcej o nowej odsłonie Newsweek.pl

(06.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.