Serwis Newsweek.pl w nowej szacie graficznej i z dodatkowymi funkcjonalnościami
Nową odsłonę serwisu przygotowano pod kierownictwem Beaty Minkiewicz, business owner "Newsweeka" (screen: Newsweek.pl)
Ruszyła nowa wersja serwisu Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska). Serwis ma zmienioną szatę graficzną oraz dodatkowe funkcjonalności.
Treści na Newsweek.pl można teraz czytać zarówno online, jak i w postaci wydań PDF. Wszystkie artykuły są dostępne również w wersji do słuchania, a serwis jest dostosowany do urządzeń mobilnych. W nowej wersji czytelnicy serwisu mają też łatwy dostęp do aktualnych i archiwalnych wydań magazynu "Newsweek Polska". Ponadto zmiany dotknęły aplikację mobilną "Newsweeka" na iOS i Androida.
Nową odsłonę serwisu przygotowano pod kierownictwem Beaty Minkiewicz, business owner "Newsweeka". Pracowali nad nią też: Michał Szadkowski, szef wydawców Newsweek.pl, dyrektorka artystyczna "Newsweeka" Magdalena Mamajek-Mich i Joanna Jażdżyńska, szefowa działu UX. Serwis powstał we współpracy z zewnętrzną agencją Cogision.
- Użytkownik, wchodząc na stronę główną, nie czuje się przytłoczony dużą liczbą artykułów, które walczą ze sobą o uwagę. Architektura informacji jest dobrze przemyślana, dzięki czemu wiemy, co redaktorzy chcą, abyśmy przeczytali najpierw, a co później - ocenia dla Press.pl nową odsłonę serwisu Konrad Dziejarski, product design leader w Artegence (Przeczytaj cały komentarz).
Newsweek.pl oparto na Ring Publishing, międzynarodowej cyfrowej platformie wydawniczej.
(MNIE, 06.07.2022)