Marta Życińska wiceprezeską ds. globalnego marketingu produktowego Mastercard
Marta Życińska pracuje w Mastercard od 2016 roku (fot. materiały prasowe)
Z początkiem lipca Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B Mastercard.
Odpowiadać będzie głównie za marketing dotyczący współpracy spółki z fintechami, takimi jak Start Path, Engage i Fintech Express, a także z obszaru usług przedpłaconych (prepaid management service).
Życińska jest związana z Mastercard od sześciu lat, kiedy objęła stanowisko szefowej działu marketingu firmy w Polsce. W 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.
Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU czy szefowa działu komunikacji B2C w firmie telekomunikacyjnej Orange.
(KAP, 06.07.2022)