Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 06, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Życińska wiceprezeską ds. globalnego marketingu produktowego Mastercard

Marta Życińska pracuje w Mastercard od 2016 roku (fot. materiały prasowe)

Z początkiem lipca Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B Mastercard.

Odpowiadać będzie głównie za marketing dotyczący współpracy spółki z fintechami, takimi jak Start Path, Engage i Fintech Express, a także z obszaru usług przedpłaconych (prepaid management service).

Życińska jest związana z Mastercard od sześciu lat, kiedy objęła stanowisko szefowej działu marketingu firmy w Polsce. W 2018 roku awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe, odpowiadając za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 20 rynkach.

Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU czy szefowa działu komunikacji B2C w firmie telekomunikacyjnej Orange.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(KAP, 06.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.