Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

5,4 mln reklam usunięto z TikToka w pierwszym kwartale 2022 roku

Pełny raport dotyczący bezpieczeństwa na TikToku jest dostępny na Tiktok.com (fot. Unsplash)

Ponad 102,3 mln filmów zostało usuniętych z TikToka na całym świecie w pierwszym kwartale 2022 roku za naruszenie zasad społeczności lub warunków świadczenia usług. To około 1 proc. wszystkich przesłanych wideo.

Jak informuje TikTok, 95,1 proc. usuniętych nagrań zniknęło z platformy, zanim ktokolwiek je zgłosił, a 93,7 proc. w ciągu 24 godzin od ich wystawienia. 90 proc. usuniętych treści nie zostało w ogóle wyświetlonych.

TikTok poinformował też, że odrzucono 5,4 mln reklam z powodu naruszenia zasad i wytycznych dotyczących materiałów promocyjnych. Ponad 41 tys. filmów zniknęło z platformy w wyniku działań zespołu ds. bezpieczeństwa zajmującego się wojną w Ukrainie.

Największa część z usuniętych materiałów dotyczyła bezpieczeństwa użytkowników poniżej 18. roku życia. W wypadku reklam wiele z nich zostało usuniętych, gdy uznano, że zawierają treści fałszywe, które łamią zasady brand safety.

Platforma przedstawiła też dokładne dane dotyczące usuniętych filmów związanych z wojną w Ukrainie. 87 proc. z nich zostało uznane za dezinformacyjne, z czego większość (78 proc.) została zidentyfikowania przez wewnętrzny zespół TikToka. Fact-checkerzy współpracujący z platformą byli odpowiedzialni za usunięcie kolejnych 13 738 filmów. TikTok oznaczył również treści 49 kont kontrolowanych przez Rosję i usunął sześć sieci kont oraz 204 konta stworzone w celu wpływania na opinię publiczną i wprowadzania użytkowników w błąd.

Pełny raport dotyczący bezpieczeństwa na TikToku jest dostępny na Tiktok.com.

(KAP, 01.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.