Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartosz Pielaszek szefem globalnego marketingu przeglądarki Opera GX

Bartosz Pielaszek jest związany z Operą od maja 2020 roku (fot. LinkedIn/Bartosz Pielaszek)

Bartosz Pielaszek został globalnym szefem marketingu przeglądarki internetowej dla graczy – Opera GX.

Pielaszek z Operą związany jest od maja 2020 roku. Dotychczas sprawował stanowisko senior marketing managera i odpowiadał za działania promocyjne i zarządzanie zespołem marketingowym pracującym przy Operze GX.

Czytaj też: Branża reklamowa dzieli się informacjami o klientach, którzy za nic mają zasady

Wcześniej pracował m.in. w Fiyo (jako polski country manager) i agencji marketingowej Ladder.io, gdzie współpracował z takimi klientami, jak Booking.com, Nestlé czy Privacy.com.

(KAP, 27.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.