Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta wprowadza nowe opcje monetyzacji dla influencerów

Meta chce przekonać do swoich platform twórców i streamerów (fot. materiały prasowe)

Meta wprowadza do Facebooka i Instagrama nowe formy monetyzacji popularności influencerów. Serwisy chcą przyciągnąć twórców związanych dotychczas z Twitchem i YouTube.

Facebook jest w trakcie testowania nowej wersji Creator Marketplace - miejsca, w którym marki będą mogły poznawać twórców i oferować im możliwości współpracy.

Facebook uruchomił też subskrypcje interoperacyjne, pozwalające dotrzeć do zamkniętych grup na FB subskrybentom innych platform - np. z Twitcha.

Meta rozszerza również dostęp do programu Reels Play Bonus. Umożliwia on publikowanie rolek z Instagrama na Facebooku i zarabianie na nich w obu aplikacjach.

Otwarto również dostęp do funkcji Facebook Stars dla wszystkich twórców korzystających z aplikacji. Funkcja ta pozwala użytkownikom na zarabianie pieniędzy poprzez publikowanie rolek, tworzenie filmów VoD, czy prowadzenie programów na żywo. Płatności są przekazywane w wirtualnej walucie w formie gwiazdek. Dotychczas opcja ta była dostępna jedynie dla twórców związanych z grami komputerowymi.

Mark Zuckerberg w poście na Facebooku poinformował, że do 2024 roku twórcy otrzymają 100 proc. przekazanych im przez fanów pieniędzy (Meta na razie nie będzie pobierać prowizji).

(KAP, 23.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.