Zwycięzcy Papaya Young Creators 2022 wyłonieni
Konkurs adresowany jest do studentów i absolwentów szkół filmowych, artystycznych, humanistycznych, filmowców amatorów, jak również osób bez dyplomu w przedziale wiekowym 20-35 lat (fot. materiały prasowe)
W środę 22 czerwca w Fabryce Norblina ogłoszono wyniki dziewiątej edycji Papaya Young Creators. W ramach konkursu powstały filmy reklamowe dla marek (AGH, Amica, DPD, Modivo, Onet, Philips, Play, Porsche, Żabka) tiktoki, teledyski oraz pomysły i scenariusze audioseriali.
Nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories oraz nagrodę za najlepszą reżyserię zdobyła Rosie May Bird Smith za film "Herd Immunity" przygotowany dla Onetu. Teledysk "Gold Shit" Huberta Patynowskiego do utworu "Barbara" zespołu Jansky zdobył tytuł najlepszego filmu w kategorii Music Stories, nagrodę za najlepszy pomysł oraz dwie nagrody specjalne.
W kategorii TikTok Branded Stories wygrał film Anny Ryń i Moniki Dróżdż pt. „Śpiąca” dla kampanii społecznej Onetu #nieczekam107lat, a w kategorii TikTok Unique Stories nagrodę przyznano Kacprowi Potępskiemu za produkcję „Inność, indywidualność, różnorodność”.
Nagrodę za najlepszy pomysł w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya Rocks odebrał Adrian Dulnik za scenariusz filmu „Detektyw Szarada i Śmietanka Towarzyska RP”. Wyróżnienie Audioteki w kategorii Audio Stories by Audioteka x Papaya Rocks dostała Hanna Dziubińska-Kopka za scenariusz „Sprawa Rusałki”.
Nagrodę w kategorii New Production Talent dostali: Maria Wolna i Dobromir Czerski za film „Latynoska telenowela” dla DPD w reżyserii Anny Drozdek; w kategorii Najlepszy Montaż nagrodzona została Aleksandra Kasprowicz za teledysk „Wieki” do utworu "Barbara" zespołu Jansky w reżyserii Joanny Różniak; w kategorii Najlepsza Reżyseria zwyciężyła Rosie May Bird Smith za film "Herd Immunity" dla Onetu.
(AMS, 23.06.2022)