Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najdroższe w cenniku TVN są "Fakty", a w TVP – mecze siatkówki

Ceny reklam wokół "Faktów" dochodzą do 35 tys. zł (fot. Bartosz Krupa/East News/TVN)

W lipcowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy "Faktach", a w TVP – przy meczach siatkarskiej Ligi Narodów.

Do 35 tys. zł dochodzą ceny reklam w cenniku reklamowym telewizji TVN na lipiec. Tyle trzeba zapłacić za najdroższy, 30-sekundowy spot przy "Faktach" – o 5,42 proc. więcej, niż w lipcu 2021 roku. Niewiele mniej – do 32 tys. zł (o 2,74 proc. mniej) – kosztują reklamy przy czwartkowych powtórkach "Kuchennych rewolucji". Wśród najwyżej wycenianych pozycji znalazł się również serwis sportowy po "Faktach", przy którym ceny spotów sięgają 29,5 tys. zł, o 3,15 proc. więcej, niż przed rokiem.

Czytaj też: Prezes TVP eksponowany podczas opolskiego festiwalu. "Pokazujemy to, na co mamy ochotę"

W TVP za reklamy przy meczach Ligi Narodów w siatkówce mężczyzn trzeba zapłacić maksymalnie 60 tys. zł – przy spotkaniu Iran - Polska 5 lipca w TVP 2. Z kolei spoty przy meczach Polska - Chiny (7 lipca w TVP 2) i Polska - Holandia (9 lipca w TVP 2) kosztują nawet 56 tys. zł. Wysoko wyceniono także koncert "Lato, muzyka, zabawa. Wakacyjna Trasa Dwójki 2022", gdzie ceny reklam dochodzą do 52,4 tys. zł (koncert z 3 lipca).

(MNIE, 22.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.