TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, News 24 z zerowym udziałem
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24, uzyskując 5,46 proc. udziału (fot. Piotr Molęcki/East News)
W maju liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN 24, który poprawił wyniki w porównaniu z zeszłym rokiem. Nadający od marca News 24 odnotował zerowy udział w rynku.
W grupie ogólnej 4+ wśród kanałów informacyjnych prowadził TVN 24 (Grupa TVN), uzyskując 5,46 proc. udziału wobec 4,72 proc. w maju 2021 roku. Udział TVP Info (Telewizja Polska) wzrósł z 3,82 proc. do 5,39 proc., a Polsat News (Telewizja Polsat) – z 1,86 proc. do 1,98 proc.
Czytaj też: Sąd utrzymał karę dla Superstacji za program Kuby Wątłego, ale nadawca wniósł skargę kasacyjną
Dalej były: Wydarzenia 24 Telewizji Polsat (do końca sierpnia 2021 roku Superstacja) – 0,65 proc. (wzrost z 0,04 proc.), TVN 24 BiS (Grupa TVN) – 0,54 proc. (wzrost z 0,37 proc.), Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,12 proc. (0,09 proc. rok wcześniej), TV Republika (Telewizja Republika) – 0,11 proc. (wzrost z 0,07 proc.), Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (0,01 proc. w maju 2021), Biznes 24 (Tier Investment) – 0,00 proc. (0,01 proc. rok wcześniej) i News 24 (Astro) – 0,00 proc. (stacja jest monitorowana od kwietnia 2022).
W przypadku Biznes 24 i News 24 ich oglądalność była śladowa – średnio 225 widzów w przypadku pierwszego z nich i średnio 55 widzów przy News 24. Dla porównania TVN 24 w maju miał średnio w każdej minucie 295,6 tys. widzów.
W grupie komercyjnej 16-49 TVN 24 uzyskał 3,25 proc. udziału (wzrost z 2,85 proc.), TVP Info – 2,40 proc. (1,54 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,51 proc. (spadek z 1,52 proc.), Wydarzenia 24 - 0,51 proc. (wzrost z 0,02 proc.), a TVN 24 BiS – 0,33 proc. (0,21 proc. rok wcześniej).
Czytaj też: Wiceprezes SDP Mariusz Pilis kandydatem do władz Europejskiej Federacji Dziennikarzy
W grupie komercyjnej 16-59 TVN 24 miał z kolei 3,59 proc. udziału (wzrost z 3,09 proc.), TVP Info – 3,03 proc. (1,84 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,7 proc. (wzrost z 1,59 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 13.06.2022)