Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W maju Wirtualna Polska przed Ringier Axel Springer Polska

W maju serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło 21,69 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w maju liderem wśród wydawców był niezmiennie Google. Grupa Wirtualna Polska awansowała o dwie pozycje w rankingu wydawców, wyprzedzając Ringier Axel Springer Polska i OLX.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w maju 29,11 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa YouTube - 27,18 mln, Facebook.com - 23,08 mln, Grupa Allegro - 22,71 mln, Grupa Wirtualna Polska - 21,69 mln, Grupa Ringier Axel Springer Polska - 21,59 mln, Grupa Polsat-Interia - 20,86 mln, Grupa Polska Press - 17,93 mln, Grupa OLX - 17,92 mln i Grupa Agora - 17,75 mln.

Czytaj też: Portal „Czas na Opole” usunął teksty o ojcu Patryka Jakiego. Nawet w archiwalnych PDF-ach

W rankingu domen w maju liderem była strona Google.com, która miała 28,34 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Youtube.com - 22,43 mln, Facebook.com - 23,08 mln, Allegro.pl - 18,35 mln, Wp.pl - 17,21 mln, Onet.pl - 17,1 mln, Interia.pl - 16,01 mln, Wikipedia.org - 13,87 mln, Olx.pl - 12,84 mln i Ceneo.pl - 12,7 mln.

Najwięcej czasu w maju polscy internauci spędzili na stronie Youtube.com - 6 godz. 45 min. Kolejne były: Facebook.com – 3 godz. 59 min, Wp.pl - 2 godz. 1 min, Google.com - 1 godz. 54 min, Onet.pl - 1 godz. 47 min, Allegro - 1 godz. 9 min i Olx.pl - 1 godz. 4 min.

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 11,25 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade - 2,85 mln, WP Poczta - 1,54 mln, Player - 1,27 mln, Nowa Poczta Interia - 1,19 mln, Poczta O2 - 0,97 mln, Poczta Onet - 0,73 mln, OpenFM mobile - 0,63 mln, TVP Sport - 0,46 mln, TVP VoD - 0,4 mln.

Czytaj też: Karolina Pajączkowska relacjonuje w TVP wojnę, a za tydzień poprowadzi festiwal w Opolu

W maju liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób.

(BAE, 10.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.