Anna Gadecka jako associate creative director w Dziadku do orzechów
Anna Gadecka doświadczenie zdobywała w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii (fot. materiały prasowe)
Do działu kreacji agencji Dziadek do orzechów dołączyła Anna Gadecka. Objęła stanowisko associate creative director.
Gadecka ostatnio była związana z agencją 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie była senior copywriter. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w czterech różnych krajach: w Polsce (Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett i Saatchi & Saatchi IS), we Francji (Fred & Farid Paris), w Wielkiej Brytanii (Y&R London i CP+B London) i w Belgii (DDB Bruksela). Pracowała dla takich marek, jak Heineken, P&G, Audi, L'Oréal (Cacharel), McVities, BBC, Royal Society of Blind Children.
Czytaj też: MullenLowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR
Zdobyła kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, w tym jedyne jak dotąd dla Polski złoto w konkursie Young Guns Awards za projekt "Mapy Bonux".
(AMS, 10.06.2022)