Ruszyła kampania reklamowa Disney+
Disney+ wystartuje w Polsce 14 czerwca (fot. materiały prasowe)
The Walt Disney Company szerokozasięgową kampanią reklamową wspiera uruchomienie platformy streamingowej Disney+ w Polsce.
W telewizji emitowane są spoty 15-, 30- i 60-sekundowe. W kampanii outdooru wykorzystano formaty tradycyjne i DOOH, a także murale z efektami świetlnymi LED i siatki wielkoformatowe. Działania prowadzone są również w stacjach radiowych i kinach oraz w internecie i mediach społecznościowych (poprzez formaty kupowane w modelu programatycznym i bezpośrednim).
Czytaj też: Netflix zamknięty w Rosji
Kampanię przygotowały działy marketingu i kreatywny Disneya w Polsce. Za zakup mediów odpowiadał zespół Publicis Imagine.
Disney+ wystartuje w Polsce 14 czerwca. Standardowa cena subskrypcji w dniu premiery wyniesie 28,99 zł lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Do 13 czerwca można korzystać z oferty powitalnej, dzięki której użytkownicy będą mogli korzystać z serwisu wideo przez rok, płacąc za osiem miesięcy.
Czytaj też: YouTube i inne serwisy w Niemczech będą zmuszone płacić za nieautoryzowane treści
(KOZ, 03.06.2022)