Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania reklamowa Disney+

Disney+ wystartuje w Polsce 14 czerwca (fot. materiały prasowe)

The Walt Disney Company szerokozasięgową kampanią reklamową wspiera uruchomienie platformy streamingowej Disney+ w Polsce.

W telewizji emitowane są spoty 15-, 30- i 60-sekundowe. W kampanii outdooru wykorzystano formaty tradycyjne i DOOH, a także murale z efektami świetlnymi LED i siatki wielkoformatowe. Działania prowadzone są również w stacjach radiowych i kinach oraz w internecie i mediach społecznościowych (poprzez formaty kupowane w modelu programatycznym i bezpośrednim).

Czytaj też: Netflix zamknięty w Rosji

Kampanię przygotowały działy marketingu i kreatywny Disneya w Polsce. Za zakup mediów odpowiadał zespół Publicis Imagine. 

Disney+ wystartuje w Polsce 14 czerwca. Standardowa cena subskrypcji w dniu premiery wyniesie 28,99 zł lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Do 13 czerwca można korzystać z oferty powitalnej, dzięki której użytkownicy będą mogli korzystać z serwisu wideo przez rok, płacąc za osiem miesięcy.

Czytaj też: YouTube i inne serwisy w Niemczech będą zmuszone płacić za nieautoryzowane treści

(KOZ, 03.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.