Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najwięcej o Ukrainie mówią "Wiadomości" TVP, a najbardziej przychylne są "Fakty" TVN

"Wiadomości" TVP poświęciły ponad 4 godziny 2 min tematyce Ukraińskiej (screen Wiadomości.tvp.pl)

Przez ostatnie dwa tygodnie "Wiadomości" TVP poświęciły ponad połowę czasu antenowego Ukrainie – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. W tym czasie w "Wiadomościach", "Faktach" (TVN) i "Wydarzeniach" (Polsat) były wyłącznie materiały przychylne Ukrainie lub neutralne.

Według danych Press-Service Monitoring Mediów w okresie od 16 do 29 maja wieczorne programy informacyjne trzech największych stacji – TVP, TVN i Polsat  – wyemitowały 176 materiałów, w których wspomniano o Ukrainie. Najwięcej czasu sytuacji w Ukrainie, ponad 4 godziny 2 min, poświęciły "Wiadomości" TVP. W "Faktach" TVN i "Wydarzeniach" Polsatu było to odpowiednio 2 godz. 8 min oraz 2 godz. i 5 min. Udział publikacji o Ukrainie w całym przekazie wieczornego wydania w przypadku tych stacji stanowił po 33 proc., podczas gdy w "Wiadomościach" było to 54 proc.

Czytaj też: Sekielski po nominacji na szefa "Newsweeka": RASP zagwarantował mi niezależność i swobodę

W wieczornym wydaniu "Wiadomości" TVP 1 zmieszczono 83 materiały na temat Ukrainy, z czego większość (49) miało wydźwięk neutralny, a 34 były przychylne dla Ukraińców. "Wydarzenia" Polsatu wyemitowały 47 materiałów o Ukrainie – 23 miały wydźwięk neutralny, a 24 pozytywny. W "Faktach" TVN było dwa razy więcej materiałów przychylnych Ukrainie (31) niż neutralnych (15). Żadna ze stacji w badanym czasie nie wyemitowała materiału nieprzychylnego dla naszych wschodnich sąsiadów.

(BAE, 02.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.