Cezary Stypułkowski przewodniczącym jury Effie Awards Poland 2022
![](/images/contents/photo_71048_1654037592_big.jpg)
Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022 (fot. materiały prasowe)
Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022, w skład którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał komitet organizacyjny konkursu.
Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
• Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food - Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex
• Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care - Adam Nitecki, general manager consumer products division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oréal
• Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience - Jakub Kossut, CEO, MediaCom
• Grupa IV: B2B, Finance, Service - Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
• Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility - Michał Kazimierczak, strategy director & partner, Grupa Heart & Brain
• Grupa VI: Commerce, Retail - Katarzyna Piwowarczyk, marketing director, IKEA
• Grupa VII: Launch/Relaunch, Long Term - Jacek Bielarz, marketing director Food, Grupa Maspex
• Grupa VIII: PR & Employer Branding Partnership, Smart Budget - Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający, K2 Create
• Grupa IX: ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service - Dorota Natalia Haller, Marketing, communications and e-commerce director (CMO), Huawei Consumer Business Group
• Grupa X: Brane Experience, Branded Content, Social Media Driven - Adam Nowakowski, creative agency partner, Meta
• Grupa XI: Marketing & Business Solutions - Cezary Stypułkowski, prezes zarządu, mBank
• Grupa XII: React & Defend - Agnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt.
Gala odbędzie się 8 listopada w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
(AMS, 01.06.2022)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)