Cezary Stypułkowski przewodniczącym jury Effie Awards Poland 2022
Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022 (fot. materiały prasowe)
Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022, w skład którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.
W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał komitet organizacyjny konkursu.
Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
• Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food - Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex
• Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care - Adam Nitecki, general manager consumer products division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oréal
• Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience - Jakub Kossut, CEO, MediaCom
• Grupa IV: B2B, Finance, Service - Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
• Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility - Michał Kazimierczak, strategy director & partner, Grupa Heart & Brain
• Grupa VI: Commerce, Retail - Katarzyna Piwowarczyk, marketing director, IKEA
• Grupa VII: Launch/Relaunch, Long Term - Jacek Bielarz, marketing director Food, Grupa Maspex
• Grupa VIII: PR & Employer Branding Partnership, Smart Budget - Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający, K2 Create
• Grupa IX: ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service - Dorota Natalia Haller, Marketing, communications and e-commerce director (CMO), Huawei Consumer Business Group
• Grupa X: Brane Experience, Branded Content, Social Media Driven - Adam Nowakowski, creative agency partner, Meta
• Grupa XI: Marketing & Business Solutions - Cezary Stypułkowski, prezes zarządu, mBank
• Grupa XII: React & Defend - Agnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt.
Gala odbędzie się 8 listopada w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.
(AMS, 01.06.2022)