Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cezary Stypułkowski przewodniczącym jury Effie Awards Poland 2022

Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022 (fot. materiały prasowe)

Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank, pokieruje pracami jury Effie Awards 2022, w skład którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na 12 grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

Stypułkowski, oprócz roli przewodniczącego jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał komitet organizacyjny konkursu.

Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:
• Grupa I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food - Piotr Chęcielewski, marketing director beverages, Hortex
• Grupa II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care - Adam Nitecki, general manager consumer products division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oréal
• Grupa III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience - Jakub Kossut, CEO, MediaCom
• Grupa IV: B2B, Finance, Service - Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
• Grupa V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility - Michał Kazimierczak, strategy director & partner, Grupa Heart & Brain
• Grupa VI: Commerce, Retail - Katarzyna Piwowarczyk, marketing director, IKEA
• Grupa VII: Launch/Relaunch, Long Term - Jacek Bielarz, marketing director Food, Grupa Maspex
• Grupa VIII: PR & Employer Branding Partnership, Smart Budget - Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający, K2 Create
• Grupa IX: ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service - Dorota Natalia Haller, Marketing, communications and e-commerce director (CMO), Huawei Consumer Business Group
• Grupa X: Brane Experience, Branded Content, Social Media Driven - Adam Nowakowski, creative agency partner, Meta
• Grupa XI: Marketing & Business Solutions  - Cezary Stypułkowski, prezes zarządu, mBank
• Grupa XII: React & Defend  - Agnieszka Gozdek, strategy director & partner, 180heartbeats Jung v. Matt.

Gala odbędzie się 8 listopada w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

(AMS, 01.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.