Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar: Shopee wydało w kwietniu w radiu ponad 9 mln zł

(screen Youtube.com/Shopee Polska)

Tylko w kwietniu cennikowa wartość kampanii reklamowej sklepu internetowego Shopee w radiu wyniosła 9,4 mln zł.

Z cennikowych danych firmy Kantar (nie uwzględniają rabatów) wynika, że Shopee w kwietniu było na 15. miejscu wśród największych reklamodawców w radiu.

Firma najwięcej przeznaczyła na reklamy w rozgłośniach Grupy ZPR Media (2,9 mln zł). W stacjach Eurozetu zostawiła 2,6 mln zł, Grupy RMF - 2,1 mln zł, a Grupy Radiowej Agory - 1,3 mln zł.

Czytaj też: Mediapanel: Allegro, AliExpress i Shopee liderami zestawienia e-commerców

Reklam Shopee nie było w kwietniu na antenach Polskiego Radia. Pojawiły się m.in. w Radiu Parada z Łodzi, Muzycznym Radiu z Jeleniej Góry i Radiu Kolor z Warszawy.

W reklamie Shopee wykorzystano przerobioną piosenkę dziecięcą "Baby Shark".

Z kolei w telewizji - według danych Nielsen Media - kampania Shopee od 18 kwietnia do 6 maja wygenerowała ponad 2 tys. punktów ratingowych w grupie komercyjnej 16-59.

(KOZ, 31.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.