Kantar: Shopee wydało w kwietniu w radiu ponad 9 mln zł
(screen Youtube.com/Shopee Polska)
Tylko w kwietniu cennikowa wartość kampanii reklamowej sklepu internetowego Shopee w radiu wyniosła 9,4 mln zł.
Z cennikowych danych firmy Kantar (nie uwzględniają rabatów) wynika, że Shopee w kwietniu było na 15. miejscu wśród największych reklamodawców w radiu.
Firma najwięcej przeznaczyła na reklamy w rozgłośniach Grupy ZPR Media (2,9 mln zł). W stacjach Eurozetu zostawiła 2,6 mln zł, Grupy RMF - 2,1 mln zł, a Grupy Radiowej Agory - 1,3 mln zł.
Czytaj też: Mediapanel: Allegro, AliExpress i Shopee liderami zestawienia e-commerców
Reklam Shopee nie było w kwietniu na antenach Polskiego Radia. Pojawiły się m.in. w Radiu Parada z Łodzi, Muzycznym Radiu z Jeleniej Góry i Radiu Kolor z Warszawy.
W reklamie Shopee wykorzystano przerobioną piosenkę dziecięcą "Baby Shark".
Z kolei w telewizji - według danych Nielsen Media - kampania Shopee od 18 kwietnia do 6 maja wygenerowała ponad 2 tys. punktów ratingowych w grupie komercyjnej 16-59.
(KOZ, 31.05.2022)