Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych chce promować pstrąga
Pascal Brodnicki był ambasadorem promującym pstrąga w 2021 roku (fot. materiały prasowe)
Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych uruchomiło przetarg, w ramach którego wybierze agencję odpowiedzialną za obsługę kreatywną kampanii promującej pstrąga.
Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie działań reklamowych w latach 2022 i 2023 z wykorzystaniem dotychczasowego ambasadora akcji Pascala Brodnickiego. W ramach współpracy m.in. przygotuje komunikację ogólną powiązaną z poprzednimi kampaniami zamawiającego (ma zaimplementować m.in. intro do spotów dźwiękowych), stworzy scenariusz do spotu i key visual, a następnie wykupi emisję wideo w telewizji, VoD i kinach oraz materiałów promocyjnych w prasie, oudoorze i mediach społecznościowych. Agencja zostanie wybrana jedynie na podstawie ceny.
Oferty można składać do 3 czerwca br. poprzez portal zakupowy zamawiającego. Maksymalny budżet to 700 tys. zł brutto na każdy rok.
(KAP, 31.05.2022)