Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie kampanie nagrodzono na European MIXX Awards 2022

Pięć nagród dostały polskie kampanie na Mixx Awards Europe 2022, z czego trzy kampania "HealthLabs – od zera do bohatera".

Kampania "HealthLabs – od zera do bohatera", przygotowana przez Adequate, zdobyła złoto w kategorii E-commerce, srebro - w kategorii Campaign Effectiveness, i brąz
w kategorii Social Media.

Kampania "Erbud  - gamingowa kampania rekrutacyjna", przygotowana przez Erbud i Gameset, zdobyła złoto w kategorii In Gaming.

Kampania "Najmłodszy headhunter na świecie", przygotowana przez Fundację K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska oraz MSL Group Poland, zdobyła złoto w kategorii Influencer Marketing.

Organizatorem konkursu jest IAB Europe.

(AMS, 27.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.